مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 20:502020-09-24سياسي

هیئت همدلی| از توزیع 1500 بسته غذایی تا ساخت خانه محروم در دهستان پشتکوه


مدیر موکب بیعت حسینی شهرستان ساری گفت: به مناسبت اربعین پروژه آب رسانی به مزارع کشاورزی به مساحت 40 هکتار و ساخت خانه محروم در دهستان پشتکوه محروم چهاردانگه را در دستور کار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، این روزها همه جا صحبت از مهربانی و همدلی است و همه در تکاپو هستند با مهربانی بتوانند مرهمی بر زخم هایی بزنند، نیازمندان، کسب و کارهای آسیب دیده و بیمارانی که با این ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند با این مهربانی ها روحیه ای تازه گرفته و می دانند تنها نیستند.

  در کنار گروه های جهادی و مردمی که هرجا احساس کنند نیازی هست به سمتش می شتابند هیأت های عزاداری و این روزها هم موکب های عزاداری در حال تکاپو هستند و با دستانی پر از بخشش و دل های مهربان سعی دارند بخشی از نیازهای مردم را تامین کنند و اعتقاد دارند حرکت در این مسیر پیام عاشورایی را بهتر می تواند به نسل آینده منتقل کند.

  محمدصادق محمدی کیادهی مدیر موکب بیعت حسینی شهرستان ساری در این باره در گفت وگو با فارس، می گوید: از زمانی که پای کرونا به جامعه باز شد و باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری به سمت کمک های مومنانه سوق یافتیم به طوری که توانستیم یک هزار و 100 بسته غذایی را تا قبل از آغاز محرم و 400 بسته غذایی را در دهه نخست محرم توزیع کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت همدلی| از توزیع 1500 بسته غذایی تا ساخت خانه محروم در دهستان پشتکوه

هیئت همدلی| از توزیع 1500 بسته غذایی تا ساخت خانه محروم در دهستان پشتکوه